1 Ağustos 2015 Cumartesi

Kazalı Gün

2.günü 3.günde yazıyorum kusura bakmayın dün yazamadım fırsat bulamadım daha doğrusu zor geldi :) Dün motor parkurunu öğrenmek için babamla parkuru dolaşıyorduk ve ışıklardan sonra babamın motorunun tekerliği kaydı ve düştü. Asfalt erimiş ve tekerlek kaydı düştü ama az bir hasarla atlattı ALLAH korudu valla. Şu an durumu daha iyi. Sabahın dokuzunda kalkmak zorundaydım motor antrenmanına gitmek için ama geçen geceden başım çok ağrıyordu ve çok geç saatte yattığım için sabah zor kalktım. Neyse 1 simit yiyip antrenmanı yaptık ama kahvaltı aksadı öğle yemeği öyle böyle geçti akşam düzgün yedik o kadar. 1.5 tabak dolu salçalı makarna yedim yani o beni iyi tuttu. Ha spordan bahsetmeyi unuttum :)) Spor çok iyi geçti sağlam çalıştık programda ki ilk günü uyguladık göğüs ve ön kol ve karın.Şimdilik aklımda olanlar bunlar. 2.günde kısaca böyle geçti. Fotoğraf aklımda unutmadım atıcam ama boş bi zamanımda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder