9 Ağustos 2015 Pazar

1 Hafta aranın ardından

Evet arkadaşlar ara çok oldu farkındayım 1 hafta aranın ardından tekrar sizlerleyim.Bu fitness beni çok yorgun düşürdüğü için buraya yazamadım. Kısaca gelişmelerden bahsedeyim. Resmen 67 kiloyum , 1 hafta da 1 kilo alabildim.Beslenmem iyi derecede çok iyi değil ama o kadar da zorlamıyorum. Basket,voleybol,yüzme bunları yaptığım için kilo alımım ilerlemiyor ama kalmış şunun şurasında 1 ay. o yüzden oynayacağım. Arkadaşlar fitness iyi gidiyor gidip geliyoruz arkadaşla. Programa uyarak yapıyoruz arada sırtı atlıyoruz ama arkadaşın sırtı ağrıdığı için atlıyoruz. Pazartesi sırtla başlayacağım. Çok önemli bir püf nokta yakaladım. Gece yatmadan önce ister tok olun zaten açsanız yemeniz lazım kesinlikle fazlaca yiyin kilo alımınızı çok etkiliyor. Şimdilik benden bu kadar görüşürüz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder